Værdigrundlag

Mission

I BC37 har vi et stærkt fællesskab hvor vi sammen tager ansvar for klubben og vores medlemmer. Alle medlemmer passer godt på hinanden og værner om klubbens fælles faciliter.

Alle spillere møder op til deres træningstider med en positiv indstilling, og vi hjælper alle hinanden med at blive bedre på banen. Vi ønsker at investere i hinandens tid og udvikle os i fællesskab så vi kan styrke vores hold og klub.

Klubben er altid imødekommende over for nye spillere, og vi har et særligt fællesskab og fair konkurrence for øje blandt alle spillere.

BC37’s vision er

• at drive en breddeklub hvor både fællesskab og fysisk udfoldelse er i fokus, med høje ambitioner for at udvikle den enkelte spiller, uanset hvilken træning de kommer fra.
  • at uddanne og dygtiggøre vores trænere så de hele tiden er ajour med de bedste træningsteknikker
  • at alle kan spille holdkampe og yde deres bedste både på og uden for banen, for sammen at styrke klubbens engagement, sammenhold og niveau
  • at alle kan samles efter træning i klubbens cafe, hvor der kan købes sodavand, øl og snacks
  • at sociale arrangementer på tværs af holdene prioriteres i klubben og er med til at styrke os som klub