Klubbens 'intranet'

Alle begivenheder i klubben, der er relevante for dig, findes her på hjemmesiden, når du logger ind.

Når du er logget ind får du adgang til at se dine hold, dine holdkammerater, dine træninger og meget andet.

Du skal også bruge 'intranettet' til at til- og afmelde dig arrangementer i klubben.

Facebookside og -grupper

BC37 har en Facebook-side, hvor alle generelle offentlige informationer er tilgængelige for alle, her især venner og familie, som gerne vil følge med i klubbens aktivitet, men ikke er medlem.

Like Badmintonklub BC37, og følg med i hvad der foregår i klubben.

For senior

Til seniorspillere, er der en Facebook-gruppe, hvor alle interne informationer bliver lagt op.

Anmod om adgang til gruppen

For ungdomsmedlemmer og deres forældre

Der er stor aktivitet i ungdomsafdelingen, og vi deler informationer med både ungdomsspillere og forældre, herunder især om klubture og sociale arrangementer.

Anmod om adgang til gruppen

BC37 har også en Instagram-profil til alle dem, som er mere aktive på de sociale medier, udover Facebook

Vores Instagram er @amager_bc37.

Hvem opdaterer de sociale medier?

I BC37 er det vores SoMe ansvarlige, Mikkel Gantriis, der står for at opdatere de sociale medier løbende. Det indbefatter at han vil være til stede som fotograf til arrangementer i BC37, herunder også holdkampe. Derudover er det også Mikkel der står for at lave andre indslag, heribland konkurrencer og små sjove videoer.

Har du spørgsmål til BC37's sociale medier, kan Mikkel kontaktes på mail some@bc37.dk