Trænerne i BC37

Trænerledelsen i BC37

Lotte Thomsen, Ungdom

Lotte har som professionel badmintonspiller repræsenteret Danmark ved VM, Sudirman Cup og Uber Cup. Lotte er træner på Badminton Københavns kredstræninger. Hun er cand. mag. fra Københavns Universitet, og har erfaring som lærer.

Lotte har Badminton Danmarks Fast-Track træneruddannelse for trænere med erfaring fra sportens højeste internationale niveau og talenttræneruddannelsen.

Thomas Axtoft Iversen, Senior A- og B-træninger

Thomas varetager seniortræningen for klubbens seniorspillere på A- og B-træningerne, og er spillende træner på klubbens førstehold.

Han træner også nogle af klubbens ældste ungdomsspillere på Senior 17+-træningen.

Anton Abildstrøm, Senior C- og D-træninger

Anton varetager træningen på senior  C- og D-træningerne.

Anton spiller selv på klubbens seniorhold, og han er vokset op i klubbens ungdomsafdeling.

Trænertruppen

Anne-Kathrine Brinch

Anne-Kathrine Brinch er en af klubbens dygtige ungdomsspillere og er hjælpetræner for Miniton.

AK har MiniTonkursus og hjælpetræner 1+2 fra basistræneruddannelsen.

Caluas Laigaard-Christensen

Udover at være træner, spiller Caluas på seniorhold i klubben.

Caluas er påbegyndt basistræneruddannelsen fra DGI og Badminton Danmark.

Christian Faust Kjær

Christian træner til dagligt på det nationale elitetræningscenter og repræsenterer Odense Badmintonklub i den danske badmintonliga.

I BC37 indgår han i trænerteamet omkring senior C-, D- og voksenfjer-træningerne.

Daniel Spang

Daniel er U19-spiller og træner med i klubbens Senior 17+-gruppe. Til daglig går Daniel på Team Danmark-linjen på Falkonergården Gymnasium.

Daniel er påbegyndt basistræneruddannelsen fra DGI og Badminton Danmark.

Helene Hartmeyer

Helene har en kandidatgrad i humanfysiologi. Udover at være ungdomstræner, står hun for ungdomsafdelingens skadesforebyggende styrketræningsprogram.

I samarbejde med Badminton Danmark har Helene skrevet projekt om badmintontræning for unge, og hun har talenttræneruddannelsen.

Jacob Kronborg

Jacob er blandt de erfarne trænere i klubben. Hvis du trænger til en sejr, kan du som regel lokke Jacob til et spil Uno i caféen.

Jacob bliver i trænerregi altid kaldt Krumme.

Krumme har talenttræneruddannelsen fra DGI og Badminton Danmark.

Johannes Petri Olesen

Johannes er en af de dygtige ungdomsspillere i klubben, og du kan møde ham som hjælpetræner.

Johannes har hjælpetrænerkursus 1+2.

Jonas Bangsgaard

Jonas er træner på vores ungdomstræninger på Nordøstamager Skole om onsdagen og på MidiTon om søndagen.

Jonas har talenttræneruddannelsen fra DGI og Badminton Danmark

Klara Biering

Klara er U17-spiller i klubben. Hun står bl.a. for ungdomstræning i DGI-byen.

Klara er påbegyndt basistræneruddannelsen.

Liva Magnussen

Liva er træner på vores TumleTon og MikroTon-hold på Skolen på Amagerbro.

Magnus Schøtt Jensen

Magnus er en U19-spiller og spiller også på klubbens seniorhold.

Magnus er påbegyndt basistræneruddannelsen fra DGI og Badminton Danmark.

Malthe Cleemann Kjerulf

Malthe er en af vores dygtige ungdomsspillere, og hjælper til på MiniTon- og MidiTontræningerne.

Malthe har gennemgået Minitonkursus.

Mathias Bjerre Kristoffersen

Mathias er en af klubbens dygtige U19-spillere og spiller på klubbens seniorhold.

Mathias har hjælpetrænerkursus 1+2.

Mathilde Hay-Schmidt

Mathilde er en af klubbens dygtige ungdomsspillere og er hjælpetræner på flere af klubbens træninger.

Mikkel Gantriis

Mikkel Gantriis er seniorspiller i klubben og aktiv i ungdomsudvalg og bestyrelse.

Mikkel er påbegyndt basistrænerudannelsen fra DGI og Badminton Danmark.

Mónika Szőke

Mónika kan du møde på nogle af træningerne for vores dygtigste spillere og på vores fokustræninger.

Mónika er en del af den ungarske landsholdstrup. Hun spiller i første division i den danske holdturnering og træner på Peter Gades akademi.

Nikolai Kronborg Andersson

Nikolai er blandt de trænere som altid er klar på spas og ballade, så længe der indgår et bestemt element, som han elsker; nemlig et godt grin. Han er altid frisk på en single og man kan altid Nikolai på hans formidable smil og særdeles gode grin.

Nikolai har talenttræneruddannelsen fra DGI og Badminton Danmark.

Patrick Buhl

Patrick er træner på nogle af vores senior A- og B-træninger, og træner vores mest talentfulde ungdomsspillere på Senior 17+-træningen.

Philip Tu Duong

Philip startede som hjælpetræner i en alder af 13 år, og har lige siden været meget glad for trænergerningen. Han har trænet børn i alle aldre samt voksne. Derudover virker han som international badmintondommer.

Philip har basistræneruddannelsen fra DGI og Badminton Danmark og er påbegyndt talenttræneruddannelsen.

Thøger Bang-Petersen

Thøger er en af klubbens dygtige spillere. Han er særligt uddannet i at varetage MiniTon-træning. Du kan også møde ham på vores træning i DGI-byen.

Thøger er ved at tage basistrænerkursus (1/3) fra DGI og Badminton Danmark.

Tobias Stegman Rønbøg

Tobias er træner på Senior C- & D-træninger og på vores voksenfjerhold.

Tobias spiller i 2. division i den danske holdturnering.

Vile Thestrup Kühl

Vile er en af klubbens dygtige ungdomsspillere og er hjælpetræner på klubbens ungdomstræninger.

Vile har taget hjælpetrænerkursus 1+2.